سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستایش عشق
  •   تقصیر کسی نیست
  • آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم

     از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم

     تقصیر کسی نیست که این گونه غریبیم

     شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

     

    تقصیر کسی نیست

  • نویسنده: مهیار موفق(پنج شنبه 87/6/7 ساعت 12:27 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دختر و تو
    تقصیر کسی نیست
    سلام
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 8533
    بازدید امروز : 10
    بازدید دیروز : 1
  •   درباره من

  • ستایش عشق
    مهیار موفق
    من برای سالها می نویسم سالها بعد که چشمان تو عاشق می شوند افسوس که قصه مادربزرگ درست بود همیشه یکی بود و یکی نبود...

  •   لوگوی وبلاگ من

  • ستایش عشق

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لوگوی دوستان من



  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی


  •   آهنگ وبلاگ من